Dienstverlening

Klanten waarderen Quarantainenet niet alleen vanwege de betrouwbaarheid en kwaliteit van onze oplossingen, maar zeker ook vanwege de kwaliteit van onze dienstverlening. Iedere dag streven we ernaar om de verwachtingen van onze klanten te overtreffen. Qmanage is een managed oplossing. Quarantainenet zorgt er voor dat Qmanage, conform SLA, altijd beschikbaar is. Hierdoor hoeft er minder kennis binnen uw organisatie te worden opgebouwd en onderhouden en kunt u altijd terugvallen op onze specialisten. Omdat we overtuigd zijn van de kwaliteit en de eenvoud van onze oplossing, doen we niet aan nacalculatie maar werken we met een vaste prijs. We berekenen een eenmalig bedrag, met daarin al onze uren die nodig zijn voor de implementatie. Daarnaast berekenen we een jaarlijks bedrag, met daarin onder andere de hardware, inclusief preventieve vervanging, en onbeperkte toegang tot onze hoogwaardige skilled servicedesk.

We onderscheiden ons positief met de kwaliteit van onze oplossingen én onze dienstverlening. Daarmee willen we de beste onafhankelijke specialist in Nederland blijven op het gebied van netwerkmanagement en netwerksecurity. We richten ons niet op op groei en targets, maar op kwaliteit, innovatie, flexibiliteit en service. We zijn pragmatisch, we zeggen wat we doen en we doen wat we zeggen.

Geïnteresseerd?

Neem contact op!

T. 053-7503070

info@quarantainenet.nl

Lees meer

Implementatie

Als u kiest voor Qmanage komen onze implementatiespecialisten in beeld: ze brengen een schat aan ervaring mee uit de keuzes die andere, vergelijkbare, organisaties gemaakt hebben. Zij komen aan u vragen hoe u Qmanage functioneel wilt inrichten. Daarvoor reiken ze u best practices aan: inrichtingskeuzes die in lijn zijn met de visie en ervaring van Quarantainenet. Natuurlijk hoeft u de best practices niet te volgen – iedere organisatie is immers uniek en kent zijn eigen wensen en eisen.

Vanuit uw functionele vraagstelling wordt samen met uw technische mensen en/of uw integrator bepaald hoe die functionele vraagstelling binnen de mogelijkheden van Qmanage en uw netwerkinfrastructuur technisch het best vormgegeven kan worden.

We spreken dan samen af wat we precies gaan doen, plannen een implementatieweek, en zorgen er samen voor dat Qmanage geïntegreerd wordt in uw bedrijfsvoering. Na een uitvoerige oplevertest wordt Qmanage overgedragen aan uw beheersorganisatie én aan de beheersorganisatie van Quarantainenet. Zo kunt u langdurig en betrouwbaar de vruchten blijven plukken van een optimaal op uw situatie afgestemde oplossing voor netwerkmanagement en –security.

Ondersteuning

De ondersteuning bij Quarantainenet wordt geleverd door een skilled servicedesk. Geen ongeïnteresseerde callcentermedewerkers die eerst een script doorlopen met vragen die niets met úw probleem te maken hebben. Quarantainenet zet getrainde specialisten in die Qmanage van haver tot gort kennen, snappen hoe de interactie met uw netwerk in elkaar steekt, begrijpen welke impact een verstoring op uw business heeft én daarnaar handelen. Vlot de telefoon opnemen en snel op e-mail reageren zijn de standaard voor de Quarantainenet Servicedesk.

We spreken daarnaast een Service Level Agreement (SLA) met elkaar af. Quarantainenet kent twee SLA-varianten, zodat u zélf kunt kiezen welk niveau het best bij uw organisatie past. Zo kunt u duurzaam blijven profiteren van de voordelen die Qmanage voor uw organisatie brengt.